Dziękuję za poparcie w wyborach do Rady Miasta Krakowa.

Chciałem podziękować za każdy głos, który państwo na mnie oddali. Mimo problemów zdrowotnych w mojej rodzinie, ograniczeń finansowych, które nałożyło na mnie przepisy i zasady prowadzenia kampanii (nie miałem plakatów, banerów czy płatnej reklamy) udało mi się zdobyć 346 Państwa głosów i za to wszystkim państwu serdecznie dziękuję.

 

 Jeszcze raz chcę gorąco i serdecznie podziękować wszystkim mieszkańcom za rozmowy, za to że chcieli wziąć ulotkę mimo tego, że spieszyli się do pracy lub do domu. Chciałem też podziękować za słowa wsparcia i poparcia dla moich starań i moich działań mających na celu poprawę jakości życia w naszych nowohuckich dzielnicach. Dziękuję za wszystkie pozytywne wiadomości prywatne i komentarze.


z wyrazami szacunku

Sebastian Kolemba

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kandyduję w dzielnicy Czyżyny w okręgu nr 2

Kandyduje do Rady Miasta Krakowa w Czyżynach, Mistrzejowicach i na Wzgórzach Krzesławickich